• (Android) Gacha Club обманює багато очок

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Gacha Club ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Gacha Club IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ обманює багато очок ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Gacha Club 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    мене вибиває

    Доброго дня розробники Gacha club ! Дуже класний додаток, дуже дякую вам! Але чи не могли б ви додати в Pley market: Gacha cute, Gacha star, Gacha club edition. Дуже вас прошу! Гарного дня.

    Не зрозумійте мене неправильно. Я ЛЮБЛЮ GACHA CLUB, ЙОГО СУПЕР КРЕАТИВНИЙ, але випадково виникла проблема з налаштуванням мого персонажа, він блимає, як чорний екран на пару секунд, це не врятувало моїх людей, і я дуже розчарований, тому що думаю про це так YouTuber створює сценку або міні-фільм, він просто вирізається, і вони повинні переробити персонажа, я просто наведу приклад Мені подобається ця програма, але, будь ласка, виправте це

    Це надзвичайно весело, це дозволяє гравцям проявити творчість. Ви можете створювати веселі історії та допомагати людям рости. Це дозволяє багатьом початківцям модельєрам дізнатися, які типи стилю виглядають добре.

    Причина, по якій я поставив їй дві зірки, полягає в тому, що, коли я видаляю гру та знову завантажую гру, усі мої персонажі зникли, тому, будь ласка, виправте це, мені доведеться знову робити всіх своїх персонажів, а також мій oc

    шановний lunime zdelay будь ласка в студії нормальної якості, а тому гра супер 5 зірок дякую за гру


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :