• (Android) Bloons TD Battles meningkatkan stamina hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bloons TD Battles ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bloons TD Battles IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ meningkatkan stamina hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bloons TD Battles 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Secara keseluruhannya permainan yang sangat bagus tetapi harus ada sistem di mana pemula digandingkan dengan pemula lain, bukan lawan yang kuat. Dengan cara itu adalah adil dan tidak perlu kalah hampir setiap pusingan. Tepatnya apa yang berlaku kepada saya. Saya terlalu bosan dengan berpasangan dengan lawan yang lebih kuat dan kalah setiap kali jadi saya memadamkan.

    hebat

    Siapa yg baca komen aq ni...korang jngn baca org lain yg tulis x best tu...baca komen aq...aq tulis serius punya...games ni memang best...korang download terus boleh main... x kena download data....games ni online...memang giler best...aq dulu slalu main coc...sejak aq download games ni...aq dah x layan coc...layan games ni je.. .memang best...giler best...sapa yg main..lawan dengan aq...Zulkifli Zack...semoga berjaya...FB:(Zack zul)

    Boleh lah hilang kan bosan

    Sejujurnya permainan yang hebat tetapi saya mendapati hanya 5% daripada pemain tidak boleh berseronok melainkan ia dalam mod serangan kelab. Yang dibayar. Setiap pemain yang saya lawan adalah toksik dan hanya mahu menang dengan menghantar spam setiap belon. Kesimpulan saya adalah permainan yang bagus, tetapi masyarakat tidak menyenangkan

    Permainan yang sangat menyeronokkan tetapi DC menjengkelkan dan sambungan adalah masalah (sekurang-kurangnya untuk saya). Permainan yang lancar.

    Saya rasa ini adalah pertengahan. Saya tidak suka perkara P2W. Apabila anda baru bermula, hampir mustahil untuk mendapatkan Battle EXP. Setiap kali saya bermain dengan seseorang mereka mempunyai perkara yang lebih baik daripada saya.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :